Nuffnang Ads

Wednesday, January 22, 2014

Kubur, Al-Fatihah.

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar, pagi tadi saya pergi ke satu majlis pengebumian seorang saudara dalam kampung ni. Alhamdulillah, sudah selamat, alhamdulillah. Amin.

Tadi sempat tangkap gambar di kubur tadi. Apa nak takut kan? Tempat kita jugak nanti. Hihu...
 

Ni kalau tak silap saya, kubur wan saya. Saje je tangkap gambar, takde niat pun nak tangkap entiti-entiti kejadahnya kan... takde2.. saya bukan pencari hantu, entiti, setan ke apa, cukuplah manusia yang berlakon dan act macam setan.

Assalamualaikum WBT

p/s: Entah, selalu cam takut.. tapi tadi rasa tenang je g kubur...hihu...

2 comments:

  1. walau macam mana cantik dan besar pun rumah kita di dunia, rumah terakhir kita tetap di sini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai kak Sunah, tahniah.. iya, betul tu...

      Delete