Nuffnang Ads

Sunday, March 2, 2014

Panas Ahad!!!

Assalamualaikum wbt,

Haaaa.. setelah sekian lama, tadi sempat menonton kejap rancangan gossip kontroversi terhebat dalam Malaysia ni, apa lagi kalau tak Melodi di TV3? So, apa lagi kan??

Tapi nasib baik sempat tengok sekejap je, kalau tengok lebih lama mungkin saya akan pening dan muntah. Huhuhu...

Tadi sempat tengok yang Sharnaaz Ahmad buat laporan polis da juga dia hendak menyaman malu si Fauzi Nawawi tu... tengok la sapa yang akan menang, iya la dulu dorangkan penah saman Rita Rudaini dan juga Nadia Mustafa...so, tengoklah nanti kan?

Then, citer si Hanez Suraya tu pulak yang katanya menjadi perampas. Well, entah lah... hahahha.. tak dapat nak cakap apa-apa lah, iya la kan, huhuhu..

Dah la tu.. karut marut cam Melodi tu..

Assalamualaikum wbt

P/s: panasss..

No comments:

Post a Comment