Nuffnang Ads

Friday, May 9, 2014

Berapa Tinggi Anda???

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar? sihat kan? Baik, ada benda nak kongsi ni, ketinggian. korang tau tak nak ukur tinggi camne?

Kalau dalam CM and Meter biasalah kan? Tapi bila orang tanya, 

"Tinggi awak berapa kaki?"

Kalau tak tau, jawab camni je,

"entah lah, tapi kalau berjalan ada dua kaki gak lah, tapi kalau merangkak adalah la dalam 4 kaki camtu".

Sila tebalkan muka sebab takut kena pelempang lah.. tu je. hahahaha..

Takde lah, conversion dari CM/Meter ke Kaki (Ft) ni agak tricky sikit, so, meh saya bagi jadual conversionnya okay?

klik untuk besarkan

Haa.. macamne anda di manakah??? hahahha..

Kalau saya, tinggi saya ialah 1.79 meter so, saya di lebih kurang 5' 10 1/2" haa..macamtu lakot... huhuhu..rasanya tu la tinggi saya sebab aritu my cousin ukur 179cm.. ha.. camtu..

anda di mana? harap conversion ni dapat membantu semua.. night!

Assalamualaikum WBT

p/s: tinggi gak kan saya.. hahahha tapi tu la gemok..hahahha.. nak kurus!!!

1 comment: