Nuffnang Ads

Wednesday, May 7, 2014

Dah Elok! Yeay!!!

Assalamualaikum WBT,



Okay, alhamdulillah, Kampung Tanpa Wayar Kampung Jenud sudah elok. Bukanlah nak berbangga ke apa, cuma, that the least I could do for my kampung kan. Balik-balik yang menggunakan internet Kampung Tanpa Wayar ni, sedara mara saya jugak kan.

Camni ceritanya, dua tiga hari lepas, dah start rosak dah, tak elok, sebab bila malam je, tak elok then ada problem bagai, susah nak perform connection. So, yesterday, saya called the management, Creative Century Management yang manage Kampung Tanpa Wayar untuk Kampung Jenud lah, then today, the representative ada datang untuk tengokkan dan baiki the kerosakanlah.

Alhamdulillah, boleh digunakan dah. Saya bersyukur sangatlah lah, at least saya dapat update blog kan? hahahahha.. 

Dan, nama representative tu ialah Encik Hafiz, 24 tahun dan dia juga ramah. Bagus. Good luck and semoga murah rezeki.

Okay, ni nak cerita, saya ni ada habit tau, habit yang memang susah nak hilang lah. Setiap kali orang nak berjalan, naik motor ke naik kereta ke, mesti di akhir tu cakap,

"Hati-hati".

Memang habit sesangat. Sebenarnya memang dah terdidik sejak masa zaman Uni lagi. Dulu saya roomate dengan Mohd Ridhuan aka Mat Dhu, dia naik motor, memang selalu sangat kena pesan dengan saya. 

"Hati-hati balik, jangan lelaju".

Camtulah,  so, bila dah jadi habit, susah nak tukar lah, tapi bagus jugak kan? Mengingatkan orang lain supaya berhati-hati.Dan itu lah saya pesan kat Encik Hafiz tu tadi... hahahha...

Dah lah, itu je untuk malam ni..

Assalamualaikum WBT

p/s: Esok ada program.. kol 7.45 pagi!!! kau rasa? aduhhh... hahahha

No comments:

Post a Comment