Nuffnang Ads

Friday, May 9, 2014

Header Baru!! Yeay!

Assalamualaikum WBT,

Hai semua dan kawan-kawan,

Saya dah tukar header baru, hehehe.. kali ni saya tak letak gambar saya sebab saya hanya inginkan sesuatu yang berlainan, gambar saya boleh post dalam entry kan, tapi kali ini untuk sesuatu yang agak permanent dan tak tau jangkamasanya, saya memutuskan untuk tidak meletakkan gambar saya di header blog.

Hehe.. apa salahnya bukan? hehe..

Jadi, mari saya tunjukkan header baru tu, selain tu korang boleh tengok kat atas tu je.. hehe..simple sangat tapi boleh lah kan daripada yang dulu-dulu tu, berserabut sikit yang dulu tu now just biasa-biasa je. A little bit formal dan santai.. camtulah..



Berbeza kan?  sangat berbezaaa... hahahaha

Ada comment? Sila lah komen, takde masalah.. :)

Assalamualaikum WBT

p/s: Rasa saya header baru tu lebih precise and concise kot.. daripada yang lama tu,, panjang sikit kan? Don't you think?


 

2 comments: