Nuffnang Ads

Sunday, May 18, 2014

'Pakai kayu api laahhhh!!!'

Assalamualaikum wbt...

Apa khabar? Mesti semua rasa cammm..

'Aaahhh.. sejuknyaa.. hari ahad lak tu... sambung tidur la lagi laaaa'

Katanya la kan..saya pun rasa macamtu jugak sebenarnya.. hehehe tapi takde sampai lewat petang.. hehe.. cuma kalau tidur lama sikit, dapat merehatkan minda dan jugak badan. Seronok woiii.

Jadi, apa perancangan anda tadi? Or petang ni ke? Sekarang ni ke? Nak buat apa? Jogging? Jalan-jalan? Menari? Zumba ramba?*saya tak tau benda tu.. hahahaha.. tapi apa-apa pun perancangan anda, pastikan...

'Safety first, safety last, safety always'

Hows that sounds? Seronok kan? Kenalah jaga keselamatan...

So, siapa keje hari ni? Mesti ada yang keje kan? Biasalah taarif elektrik naik  kenalah keje, kang bergelap pulakkk, kan? Dan kalau tanya ke DS Najib pun, dia mungkin jawab 'kalau elektrik mahal, jangan guna elektrik, gunalah kayu api, or arang'. Kalau lah ada manusia or menteri yang cakap camtu, tak fahamlah.. rasa macam pening sangat... itu belum masuk rasional cermin gelap lagi... aduh2.. pening sangat..

Dah la.. nak rehat jap... nanti ada keje lak...

Assalamualaikum wbt

P/s: love always.

No comments:

Post a Comment