Nuffnang Ads

Sunday, May 25, 2014

Piala Thomas Malaysia Menang, Please!!!

Assalamualaikum WBT,


Kau rasa? Tengok final set untuk Akhir Piala Thomas Malaysia menentang Jepun. Nak gugur jantung saya tau dak?

Ayah saya siap cakap,

"Ayah malas nak tengok, kang kalau kalah kan ayah nak marah, baik ayah tido je dulu".

Iya ayah!! saya setuju sangat.. saya pulak duduk dalam bilik sambil update entry ni yang dengan hati berdebar-debar yang hamat? Memang sakit hati wehh..minat tu minat tapi takut,, takut tak dapat terima kenyataan weehhhh.. rasa takut sangatt...

Takuma Ueda tu nampak hebat, ranking #25 dunia, berbanding Daren Liew yang berada di #66 ranking dunia. Tengok ranking memang sakit hati. Tapi perlu diingat Ueda menang keempat-empat perlawanan siri Piala Thomas kali ni berbanding Daren yang hanya menang dua perlawanan.

Ni sebab takut la ni sampai analisis bagai. 

Nak menang!!! tapi takut nak tengok!!! nak tido pun tak boleh. saya percaya orang Malaysia yang tengok pun rasa macam takut gak kan? Berdebar-debar dengan perlawanan terakhir ini, harap-harap Daren menang lah, tapi penyokong Jepun pun hebat jugak! Mental dorang macam kuat jeee... adoyai!!!! please !!! menanglahhh...

saya nak dengar sangat..

Malaysia menang Piala Thomas 2014!!! pleaseeee...

Assalamualaikum WBT

p/s: please laaa menang!!!!

No comments:

Post a Comment