Nuffnang Ads

Monday, June 30, 2014

Diari Ramadhan Akmal : 1st Day Ramadhan.

Assalamualaikum WBT,

Semalam saya ada buat satu post fasal 1st day Ramadhan tapi malangnya, takde dipublish mungkin sebab handphone tu hang kot, takpe lah, saya tulis balik lah... hehehe..

Okay, untuk Ramadhan pertama aka Puasa Tua, saya macam orang lain jugak lah, tapi semalam panas tapi sekejap je kan? Petang tu dah hujan, alhamdulillah. Aktiviti untuk semalam rasanya macam takde beza pun dengan hari-hari biasa sebelum ni, biasa je. Cuma takde la cam nak berpeluhan sangat kan, kalau berpeluh, nanti haus lak, bahaya pulak untuk puasa... hehehe... 

Bersempena dengan Ramadhan 1st, semalam, kebetulan ia jatuh pada hari Ahad, Ahad adalah hari cuti, makanya memang ramai lah yang mengambil kesempatan untuk balik ke rumah kampung bagai-bagai, alhamdulillah, at least puasa pertama dengan keluarga, tak gitu? kan? 
 Air Milos Suam

 Ayam Goreng

 Mee Rojak

 Murtabak

Untuk berbuka semalam, saya makan agak sedikit, cuma lepas terawih saya ambil nasik. Untuk berbuka, saya ambil, dua potong murtabak, air milo suam segelas, isi ayam goreng dengan mee rojak. Alhamdulillah, rasanya macam terlebih daripada target, tapi okay lah, at least takde la bloated sangat perut ni...

Korang? Berbuka menu apa semalam? 

Assalamualaikum WBT

p/s: Jom start Diari Ramadhan.

No comments:

Post a Comment