Nuffnang Ads

Monday, June 30, 2014

Diari Ramadhan Akmal : 2nd Day Part 1

Assalamualaikum WBT,

Haaa.. hari ni dah hari kedua kita berpuasa. Seronok tak hari pertama? Macamne? Okay tak? 

Okay, untuk hari kedua ni, saya mengalami sakit perut yang amat sangat pada sebelah pagi tadi. Memang sakit, dalam pukul 7 pagi camtu, berkejar jugak la ke tandas sebab entah, sakit perut, cirit-birit jugak lah... hadoi...

Akak saya pun tadi sakit perut gak, sakit perut dia lagi hebat.. sampai kembung keras perut.. dia makan hape tah.. hahaha.. then anak dia, panggil Wawa, sakit perut sampai terberak tanpa ke tandas kat sekolah dia, kesian dia... sabar eh wawa...

Pagi ni tadi, masa sahur, Adik Wiwi, tak nak bangun sahur, tak tau la kang camne nak boleh ke buka puasa. Mungkin melepek secara berjemaah dengan angah. Angah kalau ke sekolah ni time puasa ni, balik rumah dia akan mandi then tidur dengan tuala basah kat badan dan dikipasi kipas. Tak tau la kali ni camne, mungkin sama je kot... hahahha.. adik Wiwi lak, jarang tido petang dia akan tengok TV sambil masam muka sebab lapar dan haus. hahahaha...

Okay, sekarang, saya pun ada hal sebenarnya, banyak gak on the list untuk hari ni. Menu tak tau lagi nak masak apa, tapi apa-apa pun, maybe hari ni nak pergi Bazaar Ramadhan dengan live udpdate? camne? tengok la kalau internet okay, hihu.. kalau tak okay kang camne kan? saya juga mungkin akan amik gambar makanan yang best-best kat Bazaar Ramadhan terpilih.. *fefeling selebriti pengacara kekonon.. hahahha..

Dah, ni nak amik budak sekolah lak.. angan dengan adik. Daaa...

Assalamualaikum WBT

p/s: masih bertahan... hehehe...

1 comment:

  1. Salam Ramadhan, saya blogwalking kat sini, jemput singgah ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer...

    ReplyDelete