Nuffnang Ads

Thursday, July 10, 2014

Diari Ramadhan Akmal : Ramadhan 10,11 dan 12. Kuala Lumpur!!!

Assalamualaikum WBT,


 *before anything, ni yang saya sendiri dah cuba, kalau takde lemon, lime pun boleh, yang bestnya, bila anda buat ini, anda akan dapat immediate result, meaning, muka akan rasa bersih sebab ia menjadi seperti scrub, cuba lah, best!!! saya suka...

Hai.. maaflah sebab tak update blog for these past days, ni saya tulis entry untuk 3 hari terus... hehehe.. Ramadhan 10, 11 dan 12 eh? boleh?

Ramadhan 10, 

Seingat saya, takde apa pun yang major thing saya buat untuk hari ni, lagipun, takde hal sangat lah, puasa cam biasa, panas cam biasa, alhamdulillah, terawikh cam biasa.. hehehe..

Ramadhan 11

Semalam, saya pergi ke kebun, pergi kutip cili kecil untuk dijual. Tu aktiviti pagi, dan, tengahari dah panas. Kuih tak buat, tapi pergi tolong kakak saya menjual kat gerai dia... hehehe.. seronok, dan at least, tak sepanas kat rumah. Kat rumah saya panas sangat, tak tahu la kenapa pun, panas sampai pening weh... rasa macam what...? panas... kenapa panas sangatt...

Ramadhan 12

Hari ni!!! saya pergi ke KL dengan rakan Giat Mara, Kak Miza dan Kak Izam, panggil akak je dah sekarang ni... hahaha,, takde nak cikgu-cikgu bagai, hehehe...kadang-kadang tersasul jugak, tapi tu lah, hadap jew... hehehe.. Tadi kami bertolak dari Raub pukul 8.20 AM sampai di Kuala Lumpur pukul 9.25 AM.. tak sedar uols, laju sangat ke saya bawak kereta...hahaha.. tu lah... 1 jam tapi orang lain lagi laju, sepupu saya bawak 20 minit je, gilosss.. hahahhaa... Tadi kami pergi Jakel, Jalan TAR, SOGO, gerai-gerai kat situ, macam-macam dorang berdua. Cari bag la, cari baju la, saya takde, saya biasa je... hahaha.. ikut je, malas nak beli belah bagai, koser... hehe.. nenanti larr.. ni baru sampai ni, kol 10 PM tadi, letih gak lah, terlepas terawikh berjemaah, hihu... 

Tapi tu la, perancangan hari ni memang epik, padahal dorang ajak malam semalam, gilo betoi... dah lah, esok nak kena bangun awal, esok Jumaat,.. nak merehatkan badan dan mendapatkan tido yang secukupnya, 

Assalamualaikum WBT

p/s: Terima kasih Kak Miza dan Kak Izam.

No comments:

Post a Comment