Nuffnang Ads

Sunday, July 20, 2014

Kad Raya Di Zaman Moden? Releven kah?

Assalamualaikum WBT,

Apa pandangan anda terhadap Kad Raya? 



Saya sebenarnya memang suka kad raya, nak-nak kalau menghantar kad raya. Ia seolah-olah saya menghantar hadiah untuk mereka yang saya alamatkan tu. Saya memang almost tiap tahun menghantar kad raya ni, cuma last year memang terlupa sangat, so, saya cover untuk this year.

This year, saya memang hantar banyak kad raya, ni esok, saya ada lagi kat raya yang perlu saya hantar. As I said earlier, ia sebagai satu hadiah kepada mereka  yang alamatkan kad raya tersebut. Takde intention lain selain untuk wish mereka hari raya dengan cara yang traditional. Iya.

Saya faham, dengan zaman serba canggih, ramai yang memilih untuk menggunakan social media, elektronic cards untuk hantar kepada mereka yang tersayang. Kan? Betul tak? saya ada juga terima itu, yup, ia memang menjimatkan kos, tapi saya memang suka guna kad raya, ia lebih tradisional, dan lebih menyeronokkan. Kita seolah-olah tertunggu-tunggu akan kad raya yang kita hantar tu. Seronok tau.

Then kepada sesiapa yang saya hantar kat raya tu, terima lah ye, ikhlas dari saya. hehehe.. dan kepada kak Suria Amanda, in shaa Allah, saya akan balas kad raya kak tu, cuma sekarang saya dalam proses mencari kad raya yang sesuai untuk dijadikan kad raya untuk akak. 

So, ada sesiapa yang masih menyukai kad raya?

Assalamualaikum WBT

p/s: gila kan?

2 comments:

  1. suka juga kad raya..sweet moment zaman remaja kanak2 dahulu..

    ReplyDelete
  2. Kad raya buat kita rasa lebih hidup..

    ReplyDelete