Nuffnang Ads

Saturday, July 26, 2014

Obama Akan Terus Menyokong ISRAEL. Seriously.

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua? Dengar tak kontroversi Azizulhasni Awang, pelumba basikal trek indoor di Sukan Commonwealth di Glasgow Scotland tu? Saya tengok tadi dalam surat khabar yang di sebenarnya HANYA pakai glove #SAVEGAZA, tolonglah, itu pun nak dijadikan sumber kontroversi. 

Ni takde lain tak bukan semua kerja Israel, sebenarnya Israel ni ada banyak mata-mata yang membuatkan mereka tahu akan semua benda. Kalau dah USA sekali menjadi sekutu paling KUAT Israel, makanya kita semua tahulah apa maksudnya kan?

Tadi saya ada tengok video yang Obama berucap di APIC *kalau tak silap saya, saya ingat-ingat lupa la... maaf. He said,

"... as the President of United States of America, my fellow friend and I will protect Israel from harm, threats and we will support Israel as much as we can. I am supporting Israel because they are building a country for a very long time... they deserve a country".

Lebih kurang macamtu lah, saya pun tak ingat sangat, tapi apa yang dipaparkan dalam video itu sebenarnya adalah lebih dari apa yang saya tulis ni, panjang juga video tu, jadi kepada yang berkemampuan untuk melihat video tu, please, I beg you, open up your eyes and ketahuilah bahawa USA is supporting the killing of Palestinian People, kalau macamtu lah, maksudnya membunuh adalah HALAL?

What if keadaan di Palestine yang Israel amik tanah mereka, diapply di USA? New York di ambil oleh Israel, Texas, Illinois, San Fransisco, Alaska and semua diambil oleh Israel dan penduduk di BOM?? and your feelings?

Enough Said.

Assalamualaikum WBT

p/s: USA = ISRAEL.

No comments:

Post a Comment