Nuffnang Ads

Wednesday, July 30, 2014

Raya Ke-3 Tetap Strong... Selamat Hari Raya Semua!!!

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar anda semua di hari Raya ke-3 ni? masihkah anda bertahan atau ada yang sudah berehat-rehat menghabiskan cuti? OR, ada yang sudah bekerja, bersabarlah, kerja ada tu untuk anda juga bukan?

Baik, saya tadi sempat beraya ke rumah-rumah saudara mara dan kawan-kawan, banyak jugak rumah yang kami lawati, makan nasi hujan panas lagi dengan kari ayam, sedap!!! heheh.. thanks kak Nor..


Ni la hasilnya kalau pergi beraya kat rumah orang, perumahan ni, so, ada cam angle cantik nak amik gambar, so, amik je lah, janji adaaa!!! hahahaha... gituwww...

Location : Perumahan AQ5 Jerkoh, Benta.
Outfit: White Linen Jubah with Neck Beading by Akmall Razlan Atelier (ARA).
Sandal : Black and White Sandal from Nightmarket
Shades : Nightmarket

So? ada yang mahal sangat? Takde, biasa-biasa je.. huwahahaha..

Assalamualaikum WBT

p/s: Cantik je u all kan?

2 comments:

  1. wah.. berjubah bagai. selamat hari raya Akmal :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. thanks Licha... selamat hari raya jugak for u...

      Delete