Nuffnang Ads

Tuesday, July 29, 2014

Salaam Raya kedua, photoshoot weh!!! Boom!

Assalamualaikum wbt,

Hari ni Hari Raya kedua, amacam? Masih ada tetamu yang datang ke rumah anda or ada yang sudah bekerja di Raya kedua yang sungguh hening ni. Tempat saya hujan secoet je.. tapi okay lah... hahaha..

Di raya kedua ni, saya sempat jugak beraya dengan anak sepupu, biasa lah... ramai-ramai baru best, nak g umah kengkawan jejauh belaka, camne? kan? hihu...

Okay, tadi ada buat photoshoot jap di hari raya kedua ni, pagi tadi saya dah post gambar untuk hari raya pertama kan? so, ini untuk hari raya kedua pulak, in shaa Allah, mungkin sampai raya lain-lain... hehehe.. So, enjoice!!! boom!


 Terima kasih kepada photographer saya, hehe.. Shamil Nazri, gituww.. kakak ambil gambar cantik! 

Outfit : ARA (Akmall Razlan Atelier) Light Brown Jubah
Shades : Nightmarket *hehe
Lokasi : Kampung Jenud *kampung sendiri je..

Assalamualaikum WBT

p/s: cantik jugak bila dah amik kan? hahaha.. salam raya ke 2...

2 comments:

  1. Kenmain feeling2 model...byk jubah ang no

    ReplyDelete
    Replies
    1. feeling? hello.. model okay.. plus size... hahaha

      Delete