Nuffnang Ads

Monday, August 11, 2014

Back to basic.

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar semua? Harapnya semua sihat-sihat lah belaka ye? Baiklah, kita masih dalam mood raya, tak kisah janji kita gembira lah ye?

Baiklah, sekarang saya resume working lah, wedding pun dah agak banyak for weekend, so kenalah ada kat rumah my cousin ni. Hehe...

So, keje beberapa hari je then rehat, but this week, i need to sew a few things and i really need to help my cousin settling beberapa urusan. Dorang nak mengembangkan lagi perniagaan dorang. Bagus kan? They really are moving forward and trust me, they will be everywhere next season. One to watch she is. Lovely.

Haaa.. next time saya buat entry sal designer okay? Haha.. so, now sekarang saya ada di Bangsar dah pon...

Takdenye saya nak ootd ke apa kat sini, takde banyak baju pun bawa. Saya pon kalau duduk sini cam lost sikit, i am more to television man and not internet man sebab banyak tengok tv rather than internet-ing or newpapers. Hehe..

Dah, lambat sangat dah update kan? Esok la saya update lagi, lagipun, update guna phone je ni.. huhu tu la kalau berjauhan dengan rumah, hahahha..

Dah la mengantuk gila. Dan kepada Encik Ben, tahniah dapat pergi France!! Amik gambo berbanyok neh??

Assalamualaikum wbt,

P/s: bermalasan. Baju takde nak jahet. Hahaha

No comments:

Post a Comment