Nuffnang Ads

Thursday, September 11, 2014

Berjalan-jalan di sekeliling Raub.

Assalamualaikum wbt

Haaa.. ni update pagi. Hari ni saya bangun awal sebab saya drivekan mak dengan ayah saya ke Pejabat Pendaftaran Daerah Raub sebab mak nak buat ic then ayah nak buat pasport.

Nak pergi umrah bulan 12 nanti.. in shaa Allah.. semoga tercapai cita-cita mereka... nak naik Haji memang tak la kot... huhu..usia dah tua..

So, lepas urusan selesai kami pergi ke pasaraya Tunas Manja Raub ni..salah satu sebab adalah... ikan ikan kat sinj sesegar... dan ramai orang pergi Tunas Manja kalau nak cari ayam or ikan pon..

Camtu la.. best je Raub ni... hehe...macam-macam ada lahh..

Da... nak jenjalan lagi...

Assalamualaikum wbt

P/s: cari bahan untuk detox.. hababa

2 comments:

  1. ooo gi tunas manja,tf pun ok jugak kan..
    moga dimudahkan urusan your parents
    alhamdulillah seronok dapat pergi umrah ni

    ReplyDelete
  2. aah.. pergi, ikan segar2.. tapi kalau kat Kuala Lipirs, ikan sana lagi best. segar2.. hehehe

    ReplyDelete