Nuffnang Ads

Tuesday, September 23, 2014

Coffee Bean Bangsar.

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar? Mesti korang hari cam jenjalan ke kan lepas keje? Saya pon lebih kurang camtu lah... walaupun kene weekend je... hihu...

So? Nak tanya ni? Aktiviti korang kalau deduduk bandar ni buat apa? Makan ke? Cari makan ke? Lepak meminum ke? Ke camne? Kan? So... apa-apa pun semua tak jadi masalah sebab apa? Sebab kalau ia tak menyalahi hukum agama dan undang-undang negara, so, kira berfaedah lah tu walau kadang-kadang makan makanan yang mampu untuk memudaratkan diri sendiri.. eh? Salah-salah, istilahnya adalah menggemukkan... gituhhh.. hahahah..

Then, bila dah gemuk mula lah rasa bersalah. Macam saya, hari ni saya makan nasi separuh je sebab memang tak selera dan bila makan nasi, kepala jadi pening sangat. Memang sumpah tak tau kenapa. Memang pening, macam kena makan panadol lak... huhuhu...

So... saya memang kena kurangkan makan nasi dah kot.. ikut idet Atkins ke? Hahaha.. entah lah... rasanya kalau tak makan nasi pon okay dah kot... kan?
Dah lah, ni nak g shah alam.. daaa..

Assalamualaikum wbt

P/s: lelepak jap kat Coffee Bean tadi... petang tadi..

No comments:

Post a Comment