Nuffnang Ads

Tuesday, September 23, 2014

Cuci mulut dengan Morelli's Gelato..nyum nyum..

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar semua? Sihat tak? Kalau sihat bagus..

Siapa suka makan ais krim? Saya suka jugak lah, tapi takde la macam suka sampai hari-hari melantak eskem. Suka tapi berpada jugak la makannya, lagi satu eskem selalunya manis sangat kan?

Saya tadi makan gelato.. Morelli's Gelato kat Bangsar Shopping Centre... ikut my cousin jewww... hehehe..
Tapi kebanyakkan ais krim yang ada kat kedai selalunya manis kan? Tapi ada satu kedai ais krim ni okay la... takde la manis melampau, cuma yang agak melampau adalah harga dia.. hahaha.. tapi biasalah barangan jenama luarnm negara, agak mahal lah sedikit tapi kalau sedap, apa salahnya kan? Hahahha..

Dah, nak tido pulak...

Assalamualaikum wbt

P/s: selesema lakkk...

2 comments:

  1. adehh...sedapnya tengok aiskrim..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks anis.. sedap kan? My cousin suka makan eskem pistachio...sedap katanya..

      Delete