Nuffnang Ads

Monday, October 20, 2014

Republish: Entry Lama.

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar anda semua? Sihat tak? Kalau sihat, alhamdulillah, amin, syukur kepada Allah sebab diberikan kesihatan. Sekarang ni dah azan Maghrib dah, awal kan sekarang ni? Ini lah masanya untuk kita semua berpuasa, in shaa Allah, kalau takde aral melintang, saya pun nak berpuasa, iya la, mana tau kan ada mana-mana puasa wajib yang kita sendiri tak sedar masa kita kecil-kecil dulu. Memang tak wajib berpuasa, tapi apasalah kalau kita sendiri nak ganti, moga-moga ibadat kita diterima Allah, bukan? Amin...

Baiklah, tadi saya ke GiatMARA Raub, ada benda nak refresh sikit. Bukan apa, kadang-kadang bila kita lupa, kita kena rajin mencari mereka yang ada ilmu fasal perkara yang kita tak tahu, kalau kita tahu sekali pun, kalau semata-mata untuk menyegarkan balik minda kita, apasalahnya, bukan? saya pun tak ibarat kata belajar semula untuk membuat skirt. bukan tak yakin deknon, cuma, bila kita pergi belajar balik, in shaa Allah, ilmu itu akan datang semula dan ia membuatkan kita lebih yakin dengan apa yang kita telah pelajari, kan? 

Tadi saya buat skrit, Taffeta Codroy Semi Fluffy Skirt. Saiz M, siapa nak? hahaha.. nak bagi free nih, pinggang saiz 27, hips saiz 36 saiz standard (M) lah... tadi ada kawan saya cakap...

"rajin eh kau menjahit... "

saya jawab,

"biasalah, cari makan. hehe.. kalau lah aku boleh pakai apa yang aku buat, dah lama aku menjadi lebih cantik..."

Hahahaha... tu jawapan sesaja jew... iya la, baju lelaki susah nak buat, tambahan pulak kain untuk baju lelaki amat terhad dan mahal. tu jadi sakit hati tu, kita comel, so, kepayahan lah sikit... hahahha.. bila tah nak koros!!!

Dah, nanti, esok, bila dah siap, saya update dengan gambar sekali. kay???

Assalamualaikum WBT

p/s: sumpah, I would wear what I created tapi malangnya... hahaha

No comments:

Post a Comment