Nuffnang Ads

Thursday, October 2, 2014

Letak Mereka Di Gaji Minimum. RM900?

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar di pagi Khamis ni? Mesti rasa macam segar bugar kan? Iya la, peristiwa semalam masih bermain di fikiran, kan? 

Mungkin kita kena ada mekanisme untuk membuat para menteri kita faham akan kesengsaraan yang dialami oleh ramai rakyat Malaysia. Tadi saya tengok FB, terpandang satu ungkapan ni yang dipost di FB, tak tau dari siapa, tapi sangat bermakna.


Okay tak cadangan ni? Ke camne? sebab kebanyakkan menteri kita jarang tahu erti kepayahan. Kebanyakkan rakyat dah tahu, apa kata mereka pulak? okay?

saya masih sokong kerajaan, tapi dengan perkara begini, payah lah nak keep supporting or voting. Hurmmm.. ke camne?

Assalamualaikum WBT

p/s: Ingat nak buat Speechless Thursday, tapi tak jadi. hahaha...

2 comments: