Nuffnang Ads

Wednesday, October 1, 2014

Semua Salah Mak!

Assalamualaikum WBT,

Haaa.. cuba cakap, camne nak diet kalau mak saya masak benda yang sedap-sedap? Gila kan?

Tadi, mak saya masak Jantung Pisang Sambal Berkuah dengan Budu. Gila kentang sedapnya!!! hahahha.. saya makan ala kadar je sebab risaukan kaki ni, takut ia menyerang kembali. hehe.. makan dalam kadar yang moderate je lah...

Then tadi saya sempat masak Shitake dan Enoki Masak Sos Tiram Sama Kobis Bulat. Ya Amponn.. biarpun campuran masakan tak bertema, tapi perut tetap kekenyangan. Apa lagi menu?

Ikan Sepat Masin Goreng
Sayur Kicap Taugeh Kasar
Budu
Sambal Ikan Bilis Mentah

Dan nasi, of course. Gilaaa... berlayar lah diet ku pagi tadi... hahaha.. pagi tadi je, kekonon tak nak makan nasi dah tengahari sebab memang nak diet, malangnya, takde! tak boleh sebab semua salah mak, masak sedap2!!! mak salah! mak salah.. hahaha..

Assalamualaikum WBT

p/s: Takde nak salahkan pon, salah sendiri padahal. kan?
p/s/s: Suspen tak tajuk? hahaha

No comments:

Post a Comment