Nuffnang Ads

Friday, October 3, 2014

Terima Kasih Allah dan terima kasih awak.

Assalamualaikum WBT,

Alhamdulillah, syukur dipanjat kepada Ilahi kerana memberi satu lagi hari untuk bertaubat dan membesarkan segalanya tentang Mu, Ya Allah.

Kepada si dia, saya ucapkan jutaan terima kasih dan in shaa Allah, saya sudah bersedia untuk ke sana. Jangan risau, I will figure out things later but for now, I am going to make a few preparation to carry out that 'thing'. Apa? apa thing kan? Jangan risau, nanti saya akan cakapkan. Bila saya dah berada di sana, saya akan update, tapi mungkin guna phone je la kot. hahaha...

So, buat sekarang, beberapa hari nak raya, mari kita raya dulu, then tell my cousin about that news and segalanya akan menjadi baik. 

Nasib baik ada si dia yang memang tak pernah putus asa on me. Terima kasih sangat-sangat! I would never thought that would be line of what I should have been doing. As you also said, "Allah keeps things away because He has something better for you". Thank you, you.

Assalamualaikum WBT

p/s: terima kasih. Kena belajar banyak nihhh!!

No comments:

Post a Comment