Nuffnang Ads

Thursday, October 16, 2014

White Phalaenopsis! A True Beauty Indeed.

Assalamualaikum WBT,

Saya suka sangat satu bunga ni!!!

Dia bunga orchid, takde bau langsung, tapi sebab dia putih dan cantik, so saya suka sangat!!! Kalau letak atas meja, then ruangan putih, then table clothe warna light coklat camtu, mesti cantik kan? 

Nama orchid ni adalah, White Phalaenopsis atau juga dikenali sebagai Moth Orchid sebab ia putih dan besar. Cantik. Takde la cam moth tu, berbulu-bulu, ni white dan besar je. Such beauty wehh...

 Tapi kalau nak pelihara yang hidup, orchid senang jaga tapi tu lah, kalau tak cukup cahaya matahari, ia mati, kalau lebih, pun mati. so, kena rajin lah. orang kata kalau bercakap dengan orchid ni ia akan hidup secara kembang dan cantik. Haaa.. camtu lah...

So, dengan rendah dirinyaaaa.. saya hidangkan anda dengan pelbagai phalaenopsis yang cantik! tada!!!






Cantek kan?? cantekkk!!!

Assalamualaikum WBT

p/s: kalau letak atas meja satu, then mesti comel.



 

No comments:

Post a Comment