Nuffnang Ads

Wednesday, November 12, 2014

KCS : Kopie Original Coconut Shake, Raub.

Assalamualaikum wbt,

Rasanya kalau hari panas-panas macamni, adalah elok kalau kita minum minuman yang mampu membasahkan tekak sambil itu sedap diminum.

Haaa.. kalau saya kat Raub ni, ada sati kiosk ni, jual air kelapa dan coconut shake. Sedap? Sedap wehhhhhhh.... hahaha.. memang sedap.

Kepada yang balik ke Kelantan tu nanti, ramai-ramai lah berhenti di kiosk KCS yang terletak berhadapan dengan Bangunan UMNO. Rasa sedap memang hendak lagi. Sekali rasa, nak rasa berkali-kali.

Tengok sedap tak?

Assalamualaikum wbt

P/s: rajin saya minum air kelapa nih...

1 comment:

  1. klu sedap ok la kan.. selalu dapat tak sedap.. kecewa...

    ReplyDelete