Nuffnang Ads

Tuesday, November 4, 2014

Sakit Lama Kembali!!!

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar semua? Mesti semua sihat kan? Alhamdulillah, saya baru je balik kat rumah kat kampung nih... haaa.. camne? Seronok wehh.. tapi malangnya saya ada sakit sikit... sakit lama menyerang kembali... camne tuh?

Makan tak hengat kot. Tapi iya la.. nak buat camne kan.. rasa diri dah sihat.. tapi malangnya masih lagi tak sihat.. takpe la.. in shaa Allah, saya kena berpantang semula untuk menurunkan kembali kadar asid uric dalam badan. Wajib berpantang...huhuhuuuu...

Jadi, berehat-rehat sahaja di rumah dan in shaa Allah, esok akan mula menjahit beberapa tempahan. Hehehe....

Ni ada benda nak tunjuk, tak tau cantik ke tidak...

Assalamualaikum wbt

P/s: rumah takde line.. Kampung Tanpa wayar tak berfungsiiii... nyampah!!!

2 comments:

  1. walaoweii.. cantik nya . buat sendiri ke tuh .. :)
    siyesly licha suka

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah, saya buat tapi ni atas meja lagipun. saya tak jahit atas anything pun... hehe..thanks sebab suka...

      Delete