Nuffnang Ads

Monday, December 29, 2014

Bagaikan duyong ditepi pantai...

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar semua? Saya ni dah macam duyong terdampar di tepi laut china selatan dahhh.. iya la.. menunggu flight AirAsia dari Jeddah, delay. Sepatutnya sampai pukul 8.20 tadi, then delay kol 1.20pm ni delay lagi... pukul 2.30pm. Saya memang keletihan dah ni...hahaha..walaupun kan.

Saya pergi amik ayah, mak dan wande saya dengan abang kembar, anak sedara 2 orang dengan sepupu sorang... kami semua menunggu diruangan menunggu nih.

Dengan hujan on the way ke KLIA2 tadi...kami keluar pukul 6.30 pagi dan sampai dalam pukul 10 pagi di KLIA2... lama kan? Bukan apa, hari hujan.. mana boleh bawa lelaju. Bahaya .... itu pun tadi ada kereta masuk ke lane saya masa memandu di satu selekoh berdekatan dengan area kampung saya.. bahaya woi memandu waktu pagi sebab kita tak cukup tido kan..so..bahaya la..

Ni...as i said before, macam duyong kan... hahahaha... duyong uols... ni dah macam2 gaya buat untuk menyelesakan diri... kalau ikutkan ada 15 minit lagi.. tapi tak tau lah..

Moga mereka selamat sampai... ameen..

Assalamualaikum wbt...

P/s: lapaarrrr.. hahahaha

1 comment: