Nuffnang Ads

Wednesday, January 21, 2015

Entry Merapu Tahun Ini!!!

Assalamualaikum WBT,

Lama sungguh rasanya tak update entry, 2-3 hari mungkin, maaf lah, agak kesibukan, lagippun, saya update bukan ikut trend. Orang update macam-macam fasal isu semasa, nak ikut tapi ada kerja lain lah... susah nau nak curi masa update entries. Kadang-kadang, ada masa takde internet, ada internet takde rasa, ada rasa takde isu, ada isu takde masa. Macam-macam berkaitan dengan apa-apa lah kan... hmmm...

My fellow blogger macamane nak keep up with things like this? Maksudnya, macamne korang tulis sesuatu isu tu dengan jayanya. Or korang ikut trend jugak? 

Bukan apa saya bertanya macamtu, sebab ada blogger ikut isu semasa dan mereka bagus at that, saya ni, nak follow isu semasa kena lah follow 24/7 any news kan... nak bukan news tu kadang-kadang hagak jugak lah... sebab tu tanya, 

Saya ni jarang juga sebenarnya tengok news ni, bukan apa, takde masa sungguh, saya kadang-kadang sempat baca surat khabar je, lain daripada tu, online news ke... agak lambat lah... hehehe... buat once I know, I know lah kan...

Tapi takpe la kan... hehe... saya bukan nak fulltime blogger, at least not this one la.. saya ada satu lagi blog yang memang saya khusus for learning. Takpe lah kan... hehehe...

Entry ni sebenarnya agak merapu, Entah lah... lots going on now on my mind... hihu... need refocus indeed.

Assalamualaikum WBT

p/s: See you soon dear readers... muah!

No comments:

Post a Comment