Nuffnang Ads

Thursday, February 19, 2015

Berjambang? No, thanks.

Assalamualaikum WBT,

Ada pernah kawan saya tanya,

"Eh... kenapa tak simpan jambang? Baik kan simpan jambang, sunnah tu".

Kata si polan bin si polan.

Sumpah takde apa yang saya jawab yang mampu menjadikan saya seorang yang sombong atau ...hmmm.. kan? cuma saya jawab,

"entah la tak suka lah ada jambang, lagipun, susah nak jaga".

Itu lah jawapan saya, tapi sebenarnya, memang saya tak suka pun, sebab ada sesetengah muka, memang padan berjambang or janggut sejemput, tapi sebab muka saya ala-ala belon udara panas kan, besar, so, berjambang akan membuatkan muka saya nampak lebih besar sebab its like ada lebihan kan... hahah.. *iover

tapi tu lah, kadang-kadang malas nak cukur, ada je keluar jambang.. I mean, bulu muka... hahah.. sebab malas cukur, then bila cukur, muka nampak flawless... *I woke up like...

so, tu je la untuk entry ni, mengarut gila kan?

Assalamualaikum WBT

p/s: nak update entry sambutan tahun baru cina jap...

No comments:

Post a Comment