Nuffnang Ads

Thursday, February 12, 2015

"Jangan Rasa Diri Famous" - Ben Ashaari

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua? Sekarang semua blogger kat Malaysia ni, semua hebat! saya kagum. Sungguh. Saya memang salah seorang pembaca tegar tiga blog utama, Ben Ashaari, Mat Gebu dengan Lulu Caldina. Abang Ben selalunya menulis santai dan ia tidak tertakluk kepada spesifik tajuk, tidak seperti Abang Mat dan Lulu, Abang Mat spesifik kepada masakan dan makanan *jeles sebab dia makan sedap!!! dan Lulu pulak mostly on news, cuma semenjak dua menjak ni, dia aktif kat FB dan tulis about motivation quotes. Dia nak spread the market kot... tahniah Lulu.

 Macam abang Ben cakap, kalau nak buat duit guna blog ni, dia sendiri pun tak tau kalau ada orang tanya, itu followers ribuan tu, merendah diri. Walaupun saya tak pernah jumpa Abang Ben, Abang Mat dan Lulu, saya dapat rasakan dorang ni memang orang yang best belaka!
www.tiffinbiru.com


Kalau tengok dalam blog tu, pergh!! memang humble gila. Cuma it is up to people interpretation je la kan. Some people might see other people as arrogant and ignorance just because they being knowledgeable. *betul ke ayat saya ni. Maksud saya, pendapat setiap orang adalah berbeza. Mungkin pandangan orang lain berbeza dengan pandangan yang lain kan?

Tapi apa-apa pun, bak kata abang Ben, jangan rasa diri kita ni popular. Kalau rasa diri tu popular, payah lah. Fefeling diva kau? Haha.. kan abang Ben? kena humble je, baru masyuk... katanyah...abang Ben pun dah ada kelab sendiri, hebat tau!!! ni link dia, saya je baru tahu, ingatkan kat FB je, sebab aritu abang Ben cakap, kalau dah ada link kat FB, automatik jadi ahli kelab... heheh... Kelab Blogger Ben Ashaari

Ingat niat masing-masing berblog. Kalau rasa nak famous, kenalah buat sampai famous kan? kalau nak cari duit, buatlah sampai boleh dapat duit. Kan? Ini tak, usaha ciput, fefeling famous. Harap semua rakyat Malaysia kenal... adoyai!! camno? Haha...

Dah la weh, saya ada something nak draft then insyaaAllah, saya akan publish after tulis nya kay?

Assalamualaikum WBT

p/s:alhamdulillah,

No comments:

Post a Comment