Nuffnang Ads

Wednesday, February 4, 2015

Kenapa Jahat ni???

Assalamualaikum WBT,

Lagi big decision yet to be made. Pening jap. Tapi biar dulu tu... haha.. banyak lagi masalah lain dalam diri ni, pening kepada, kadang-kadang I wish all these did not happen, at all.

Now, korang pernah tak masuk GA or Give Away yang memang selalunya dijadikan salah satu venue untuk mendapat followers, jadi! orang follow awak untuk hadiah or tulisan awak? Itu persoalan, jadi apa yang awak sampaikan tu sampai ke untuk sama-sama baca? 

Kadang-kadang kalau difikirkan memanglah kan? Padahal, hmmmm... orang kata kalau kita tayang body kat blog ni, mungkin followers kita akan ramai sebab apa? sebab nak tengok badan kita? euww..hahaha.. then kalau wanita cantik berblog, orang akan follow sebab ramai nak tengok muka dia cantik... hmmmm.. kadang-kadang tulis takde isi pun orang komen sebab penulisnya cantik... hebat kan kuasa appearances?

kadang-kadang je lah, tapi most of the time, orang suka follow blogger lain sebab content. I actually tengok pada content, kalau content tak okay, macam too formal, saya sendiri takde la nak ikut... maybe saya lebih suka kepada penulisan yang santai, mudah difahami dan mudah difollow. Gituh,

Berbalik kepada Segmen Give Away... segmen-segmen bergini memang selalunya mendapat tempat di hati followers, saya pun pernah masuk Give Away, quite a few, tapi tak selalu la sebab kadang-kadang kena follow FB page, Twitter acc, IG acc, selagi boleh lah suruh follow, selagi ada social media segala, pernah sekali saya cuba masuk GA tapi sebab dek banyak sangat kena follow, saya decline, takpe lah, kalau semata-mata nak dapat hadiah then kena follow bagai-bagai.. kan?

Tapi most blogger suka kan, saya sendiri pun suka masuk GA, tapi not all la, ada sesetengah ada syarat pelik-pelik, kena pakai tudung bagai-bagai, obviously for women la kan? Not for me... hahahha.. so... like that lah...

tade la saya nak menidakkan mereka yang suka masuk GA, no! but, worth it ke? hehe..

Assalamualaikum WBT


p/s; kenapa saya bertukar jadi jahat ni??

No comments:

Post a Comment