Nuffnang Ads

Monday, March 9, 2015

Mem-feelingkan diri kita!

Assalamualaikum WBT,

Semasa saya pergi melawat Taman Haiwan dan Muzium Warisan Sejarah Lipis, saya sempat ke Stesen Keretapi Kuala Lipis yang bertempat di tengah-tengah bandar lama Kuala Lipis.

Then sesampai di situ, saya sempatlah berposing sana-sini dan ini adalah hasilnya selepas ditangkap dan diedit. Haha... saksikanlahhhhh~~~ *feling...



Kalau rasa macam nak tengok gambar tu dengan lebih jelas... makanya, tolonglah click! hahahaha.. nak save pun saya takde masalah... hahaha.. *felingg...

Tu je lah...

Assalamualaikum WBT

p/s: feling kan?

No comments:

Post a Comment