Nuffnang Ads

Tuesday, March 31, 2015

Program Pembentukan Usahawan Teknikal (PUTEK) Pengurusan Perniagaan, Pengurusan Bengkel dan Penyediaan Perniagaan (RP) 2015.

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua, maaflah sebab lama tak update entry, saya sekarang sedang menghadiri Kursus Program Pembentukan Usahawan Teknikal (PUTEK), Pengurusan Perniagaan, Pengurusan Bengkel dan Penyediaan Perniagaan (RP) 2015. 

Sekarang sudah di hari ke-9 dan esok adalah hari terakhir kami berkursus. Alhamdulillah, kami seramai 30 orang sudah menjalani kursus dengan baik sekali. Kami memang suka akan kursus ini, semua daripada kami menjalani kursus dengan baik sekali dan walaupun datangnya daripada pelbagai latar belakang, tetapi kami tidak malu untuk menjadi kawan dengan satu sama lain.

Mari saya senaraikan mereka yang berkursus bersama saya, Kak Zila, Kak Liza, Abang Rusli, Abang Rosni, Edie, Encik Zali, Iena, Haslina, Sarimah, Wani, Shu, Faten, Nani, Din, Zaini, Atek, Mirul, Amirul Ganu, Mierol, Fika, Zamri, Yasser, Maliki, Ayo, Koi, Wan, Mastura, Ismail. 

Seronok ni!!

Nanti saya updatekan gambar mana yang ada lah.. eh? thanks semua.. lovely.

Assalamualaikum WBT

p/s: Malam ni malam perpisahan PUTEK 2015.. nantikan gambar-gambar menarik daripada saya... hehehe...

No comments:

Post a Comment