Nuffnang Ads

Tuesday, May 12, 2015

Kampung Jenud Ku Terchenta.

Assalamualaikum WBT,

"Akmall, kampung sangat ke kampung awak tu? awak kata takde line telefon betul ke? ke awak saje je ni?"

Haaa... tak pernah saya nak menipu dan tak kuasa saya nak menipu. Ada tempat-tempat line telefon ni, dan nak dikatakan kampung saya ni takde kemudahan, ada la jugak. But, its developing jugak lah... hahaha *feeling bandaraya metropolitan.

Jadi, bagi yang tak pernah tengok kampung saya ni macamane, nah! serba sedikit...

Ni kat tengah-tengah kampung, tu surau (kuning biru) dengan balairaya (oren)

Ni pandangan dari bukit tadi tu... ha tu jalan lah...

Ni peta Kampung Jenud.

Ni pun sama la tapi ni lebih details. Ada lot-lot tanah bagai...haha..

 Haaa... ini la kampung saya, rumah ayah saya memang nampak la kalau dari Balairaya tu... dekat amat. Kepada yang tak tau kampung jenud ni apa, haaa.. i hope ini dapat membantu uols... kot-kot nak datang ke kedai jahit saya kan? hahahha.. *overness... *cita-cita tinggi

Assalamualaikum WBT

p/s: Famous? eh...tak lah...hahahaha..
 

No comments:

Post a Comment