Nuffnang Ads

Friday, May 22, 2015

Kecekalan Untuk Hidup.

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar? Busy weekk!! Walaupun kerja biasa-biasa je deknon...tapi abang *abang tuh!! Saya tetap sibuk dengan aktiviti harian.

Kalau nak ikutkan.. memang malam je la waktu rehat... tapi kalau menjahit malam, memang takde waktu rehat. Macam tulah nak idup kan?

Agaknya kalau duduk bandar lagi lah... ada orang duduk bandar buat kerja 2 3 kerja sebab nak tampung kehidupan masing-masing.

Kalau kat kampung ni boleh lagi fefeling macam takde masalah tapi hakikatnya..? Hahaha.. sama je sebenarnya cuma kat kampung ni takde la nak berjalan guna minyak sangat. Kalau duk KL keluar je duit. Kalau kat kampung, boleh gak jalan kaki ke rumah sedara mara cari makanan. Hahaha.. *sumpah bukan saya.

Tapi apa-apa pun, kecekalan untuk hidup adalah perkara yang penting. Dalam diri kita semua ada perkara tu, cuma kuat dan tak kuat je. Hehe...

Assalamualaikum wbt

P/s: saya pun ada tapi...hehe..macamtulah..

No comments:

Post a Comment