Nuffnang Ads

Wednesday, June 10, 2015

Jangan Mudah Percaya.

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar? Sekarang ni saya update entry di salah satu CC dekat pekan Benta ni. Okay lah, Indian yang punya, maybe la,, saya tak tau sangat but apa-apa pun, janji ada internet, takde masalah lah kan.

Now, saya sekarang pun tengah updatekan diri sendiri dengan pelbagai benda-benda yang berlaku di Malaysia dan luar Malaysia. Dasar-dasar dan pelbagai lagi lah. Bukan apa, kalau bergantung kepada FB dan IG serta Twitter, mampus saya. Hahaha,.. dorang ni boleh dibaca, but percaya? kena cari sumber lain baru boleh percaya.

Saya selalu juga baca-baca beberapa website parti-parti politik sebab ia kadang-kadang membantu jugak, but most of the time, biasa-biasa je lah. hahaha, not much juga sebab masing-masing lebih kepada menaikkan nama sendiri serta menaikkan propaganda yang dicreate sendiri. So? takde sangat lah kan. sama jugak, boleh baca but percaya? Please... 

Oleh itu, kita tidak boleh la mempercayai sesuatu perkara sebelum usul periksa, betul tak? Kadang-kadang ia hanya menyakitkan diri kita sebab buatnya benda yang kita percaya tu tidak betul? Kan? Betul tak? Bahaya kan?

Tu lah weh kan? 

Tu je la kot, bukan banyak isi ni pun tengah cari bahan nak update. hahaha...

Assalamualaikum WBT

p/s: seronok-seronok. 

No comments:

Post a Comment