Nuffnang Ads

Sunday, June 14, 2015

Ketuk-ketuk Sebelum Ramadhan. Boom!

Assalamualaikum WBT,
Apa khabar semua? Hari ni hari Ahad, korang buat apa?
Ramadhan dah tak lama. Sebenarnya, apa yang dapat saya tengoklah, semakin kita dekat Ramadhan, semakin kerap kita makan. Hahaha, agaknya minda tu cakap,
"makan lah nak, nanti tak lama, rehat makan siang, makan la puas-puas nak". 
Haha, katanyah!!! kan?
Apa-apa pun, di hati yang tak lama dah ni, saya nak ucapkan Selamat Berpuasa dan semoga kita dapat memperbaiki diri kita sebagai seorang hambanya. Azam Ramadhan? Tak nak makan banyak sangat dan cuba sehabis mungkin untuk mengerjakan Solat Sunat Terawikh yang tak penah nak tercapai tu.. haish!!! pening kepala hakak.
Tu je kot, lagi lagi, nenati saya update kot-kot tetiba diri ini jadi jual kuih, hahah.. bulan Ramadhan, bulan mulia ni, kita umat Melayu Islam ni memang tak lepas daripada menjadi peniaga. Tapi bulan tu je la, bulan lain, kita jadi benda lain. hahaha... katanyah...
Assalamualaikum WBT
p/s: salam ramadhan, jangan lupa tonton Ketuk-ketuk Ramadhan bersama Sis Shiela Rusly, saya MEMANG takde dalam rancangan tu. haha..hampeh.

No comments:

Post a Comment