Nuffnang Ads

Saturday, June 13, 2015

Kita Pun Ada Sejarah Lah... Jangan Cakap Orang.

Assalamualaikum WBT,

Kecoh media Malaysia serta dunia yang 2 penerjun Filipina yang dapat markah kosong di SEA Games di Singapura baru-baru ini.



Agaknya mereka lupa yang Ahmad Amsyar pernah diberikan markah kosong sebab kesalahan yang hampir sama di satu temasya sukan ?

Cepat kan kita lupa? Betul kata Mahathir,

"Melayu mudah lupa"

Hmm... Mahathir pun seakan-akan lupa dengan keadaan sekeliling, ke camne? haha...

Bukan nak cakap apa, cuma janganlah kita menghebahkan sangat, kesian lah dorang. Tapi la, kalau dah sesuatu tu ada nilai berita, heboh lah kan??? kan?

Assalamualaikum WBT

p/s: suka tengok atlet terjun, sebab bila jurugambar ambil gambar dorang, nampak terapung dilangit dengan lenggok lentok, mengalahkan ahli gymnast lagi... haha...

No comments:

Post a Comment