Nuffnang Ads

Monday, June 8, 2015

Masih Menjadi Cikgu.. hehe..

Assalamualaikum WBT,
 
Hari ni adalah hari Isnin dan hari ini adalah hari Isnin last sebelum kita masuk ke bulan Ramadhan. yeay!!!
 
Dan saya masih mengajar yea, jangan tak ingat pulak. Jangan lupaaaa... hehehe... 
 
Saya pulak akan plan beberapa plan untuk hari puasa, mungkin menggunakan silibus lain untuk menarik minat dorang ni dalam memanfaatkan masa Ramadhan tu. Lagipun, menuntut ilmu dalam bulan Ramadhan pahalanya berlipat kali ganda. 
 
Kalau pahala tu nampak dek mata, nescaya kita  semua rasa takut dengan apa yang ditunjukkan, iya lah, dosa lagi banyak dari pahala. Hihu...
 
Tu je la untuk hari Isnin ni. InsyaaAllah, saya akan cuba buat kembali Diari Ramadhan Akmal yang tahun lepas tak berapa nak menjadi tu... hehe...
 
Assalamualaikum WBT
 
p/s: diari ramadhan..hehe.. tak sabar nak tengok Ketuk-ketuk Ramadhan bersama Sis Sheila Rusly... 

No comments:

Post a Comment