Nuffnang Ads

Tuesday, June 2, 2015

Morning Malaysia!!!

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua? Saya baru je balik dari satu percutian yang sungguh hebat yang disponsor oleh my bestfriend ever in this world. Yes, siapakah? Maaflah, nanti-nanti baru saya sebut siapa eh... payah nanti...

Tapi apa-apa pun, kepada yang follow instagram saya, Qemall Luzon, mesti tau. Kenapa nama Qemall, Sebab Akmall, nama glamour sikit kononnya, then kenapa Luzon? Entah... sebab bunyi cam sedap je.. Qemall Luzon... hahaha...

Now, saya baru je dibagitahu yang KTW ni dah elok, insyaaAllah, mintak-mintak ia elok sampai lama sikit lah, sebab sebelum ni hampir 1 bulan takde connection. Yup, rugi je duit kerajaan bayar kepada syarikat service provider kan? Maksudnya, bayar, tapi tak boleh guna. Takke rugi semua tu? Betul tak? 

Saya rasa lepas ni, kalau sudah beroperasi menara telekomunikasi yang akan dibina di kampung saya ni, saya nak mintak DS Najib hentikan perkhidmatan KTW yang ada di kampung-kampung atau tempat-tempat yang ada diseluruh Malaysia ni. Daripada KTW better menara telekomunikasi tu.

Bukan apa, its better in many ways. Kalau KTW ni, memanglah semua orang boleh guna dengan free, percuma, tetapi kalau rosak dan tidak dibaiki dalam masa let say, 2 weeks? a month, apa guna betul tak?

So... consideration needs at its best to see the future potential of everything. Kena tengok DS Najib, sub to your Ministers to do the work. They work with you, so! Plus, the Rakyat pays them to the works for them, so!

Apa-apa pun, sekarang dah elok, alhamdulillah, but no problem harapnya. Amin.

Assalamualaikum WBT

p/s: werk! werk! werk!

No comments:

Post a Comment