Nuffnang Ads

Friday, July 24, 2015

Masih Ada Yang Beraya????

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar semuaaa? Hari dah raya ke 8 dah....eh silap... syawal ke 8..ada yang masih mood raya ke? Ke korang baru nak beraya, maklumlah, kot ada yang bekerja pada 1st,2nd or 3rd raya kan? Ke kot... huhu... mungkin ada yang ambil kesempatan minggu kedua ni untuk beraya ke kan? Kan?

Takde masalah... cuma berhati-hati ketika memandu dan pilih makanan yang boleh dimakan. Maklumlah.. ada yang sakit tu kan? Hahah.. janganlah makan beria sangat...

Anyway, saya dah habis raya dah, huhu.. sebab gout telah menyerang, makaaa... saya sendiri akhirkan raya sayaaa... huwaaaa... sakit nau nau...

So, sekarang saya kembali berpantang lah... nak buat camne kan?

Hehe...apa-apa pun, insyaaAllah, saya akan cuba kembali aktif, biarpun hanya dengan telefon saya ni. Lantaksss..

Itu sahajalah..

Assalamualaikum wbt

P/s: sedang menunggu check dari nuffnang

No comments:

Post a Comment