Nuffnang Ads

Monday, July 20, 2015

Salam Raya keempatt...

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar semuaaaa? Sihat tak??? Kalau sihat bagussss..  haha... hari ni adalah hari raya ke 4, korang ada yang masih beraya ke?

Kalau masih beraya, baguslah... saya raya tahun ni macam entah lah.... macam tak berapa meriah jeee... baha... mungkin sebab saya sakit kaki nih kot... cmtu kan...

So, sebab tu la... jadinya, jap lagi saya nak buat kuih jap... choc chip...hehe... cookies katanyahhh...haha..kau rasa?

Apa-apa pun, saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir dan Batin kepada semua yang mengenali diri ini. Muah!

Assalamualaikum wbt

P/s: malam ni nak pergi umah my sis...ada bakar ayam katanyah!!! Hahha...

No comments:

Post a Comment