Nuffnang Ads

Wednesday, August 19, 2015

Taufu Bakar Special Sedap di Kuala Lumpur. Sedappp..

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar? Semalam saya melangkah jauh woii.. ke KL, lebih kurang 2 jam 30 minit dari Kampung Jenud tercinta ni. Hehehe... Ke KL sebab nak cari kain serta benda-benda bagai-bagai. Hahaha... rasakan. Ke KL wehhh...

Then saya pergi makan di NU Sentral, Kuala Lumpur. Makan apa? Haaaaa.. appetiser makan Taufu Bakar Special. Saya makan di Quizzin, NU Sentral. Sedaaapppp... amat sedap.

Saya dah makan di sebuah restoran di pinggir bandar Raub. Sedapp jugak. Sedappp woiii... memang sedap cuma.. sos tu banyak sikit. Hoho...

So.. bagi yang suka makan makanan-makanan yang ala-ala tradisional ke apa ke... saya rekemen Taufu Bakar Special di Quizzin. Sedappp!! Bagi yang ada di Kuala Lumpur, g la eh... Sedap.

Enjou tau... mesti sedapppp

Assalamualaikum wbt

P/s: makan-makannnn...

No comments:

Post a Comment