Nuffnang Ads

Monday, September 7, 2015

Menulis sambil berangan.. it WORKS!!

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar kawan-kawan pembaca semua? Saya memang maklum, ramai pembaca adalah terdiri dari rakan blogger kan? Terima kasih semua...

Baik, saya ni bukanlah seorang blogger yang mampu dijadikan contoh agaknya sebab saya bukan seorang blogger sepenuh masa. Saya amat kagum dengan rakan blogger hebat yang menjadikan blogging ini sebagai satu perkerjaan. Iya, apa-apa pun, jikalau ada matlamat dan tujuan serta daya tahan yang kuat mampu dijadikan pekerjaan. 

Saya suka tengok mereka yang sungguh-sungguh dalam membuktikan, pekerjaan bukan hanya tertakluk kepada 9-5 job, but its more than that. Saya juga ingin membuktikan bahawa, dengan determination, everything can be achieved. Yes. 

Jadi, saya tidaklah menulis apa yang terlampu berat, cuma, kadang-kadang ingin juga mengupas sisi-sisi berat dalam mencabar diri sendiri dalam penulisan. Gituh... tapi kadang-kadang, I cannot write too heavy kan? haha.. kata santai. hahahaha...

So, kepada semua pembaca, keep supporting my blog and my writings, just because I want you all to read my writings. Tu je lah.. takdenye saya nak buat GA bagai... apalah sangat... hahaha... kan? Malu kita nak buat GA bagai, kita biasa-biasa je... hihu... 

Assalamualaikum WBT

p/s: Jangan lupa follow IG saya, taip qemall-luzon or cari #akmallrazlan hehe... mesti jumpa... kalau posing ala-ala itik terlekat dedak tu.. haaa... saya lah... hahaha.. happy finding..

No comments:

Post a Comment