Nuffnang Ads

Saturday, September 12, 2015

REVIEW : ViVO Y15. Telefon yang cantik dan amat berpatutan!!!

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar? Well, semalam saya telah membeli sebuah telefon pintar yang baru, but as you all know lah, telefon ni takdela baru sangat, jenama ViVO. Haaa.. katanyah!! hahaha... 

Sebenarnya, saya dah lama nakkan second phone cuma baru sekarang saya dapat beli, maklumlah, ekonomi meleset. hehehe... takde la meleset sangat, cuma banyak benda yang hendak dibayar. Baiklah, bila saya tengok telefon ni dalam pamphlet, harga telefon ni murah, RM400. Berbaloi lah untuk second phone. Now, saya survey lagi, ada lagi satu jenama tu yang saya agak terpikat, but then saya cuba telefon ViVO ni, huaaaa!!! I like it.
 
 
 
Saya terus jatuh hati dengan telefon ni, biarpun Y15 ni bersegi, tapi biarlah. Hahaha, disebabkan dia adalah dalam bajet saya. Saya memang tight bajet. Hahaha... nampak tak tu? Nampak tak?

Now, bila saya tengok telefon ni, orang yang jual tu cakap, it can take pictures with audio mark, take pictures with watermark, sort photos intelligently, quad-core 1.3GHz processor and last but not least, 4.5 FWVGA display. Maksudnya, screen dia lah, 4.5 je, but entah, dulu saya rasa macam nak telefon besar untuk senang nak menulis sebab saya rasa insecure with my jari yang ala-ala anak gergasri ni kan, but! sebenarnya... sama je, kecil ke besar pun, kalau taip elok-elok mesti ok. Hahaha... so, i take it lah.. I beli dan saya amat suka.

Tapi suka takde la macam nak melompat ke hape, cuma, seronok lah,.. saya sekarang asyik berkepit je dengan ViVO Y15 tu. So! ViVO Malaysia, this is my tribute to you for good phone. So, ada nak belanja saya dengan produk ViVO yang lain, I don't mind, this my email akmall_kiut@yahoo.com.

And lagi satu, sebenarnya, telefon ViVO ni memang best sebab biarpun ia kecil, ia tetap mampu menyaingi pelbagai jenama di luar sana, speaker? Hebat. Camera untuk harga yang sepatut ini? Hebat! Screen? Hebat... apa lagi nak? So, kalau korang macam, kesempitan tapi telefon lama dah buat hal dah, dont worry! Change to ViVO, or ViVO Y15, ada macam-macam kelebihan lah, tapi kalau korang ada budget below RM1k, then lagi lah, amik Y27 or X5 ke.. tambah sikit... tetap murah kan? Dah lah nampak macam iPhone. Hahahaha... iphone mahal uolsss.. kau rasa?

Ingat okay? ViVO!! ViVO! ViVO!!!

Assalamualaikum WBT

p/s: macam-macam products wehhh...

No comments:

Post a Comment