Nuffnang Ads

Monday, October 5, 2015

Bigorexia dalam kalangan LELAKI SADO.

Assalamualaikum WBT,

Haaaa... kepada yang anak muda lelaki sekarang yang makin ramai teringin nak jadi SADO, maka, ketahuilah anda mungkin mendapat satu penyakit, iaitu, BIGOREXIA. 

Apa itu BIGOREXIA?

BIGOREXIA adalah lawan kepada anorexia. Mereka yang menghidap penyakit bigorexia ini adalah mereka yang merasakan diri mereka selalu tidak cukup besar, tidak cukup muscles, selalu tidak puashati dengan keadaan badan sendiri biarpun sudah cantik sangat dah di mata orang lain.

Penyakit ini berlaku kepada Zilinas Nacaz dari Peterborough. Ini yang dikatakan,

'When I look in the mirror, I see my waist looking thick, upper body out of proportion, arms looking small with no shape, a flat chest, back with no dimensions, pigeon legs and a bulging stomach'

 Maksudnya,

"Setiap kali saya melihat diri saya di dalam cermin, semuanya tidak kena, pinggang nampak besar, lengan tiada bentuk menarik, dada yang leper, perut buncit".

Itu yang Zilinas cakapkan. Jap, saya bagi tengok dia punya badan dulu.

 Takkde makan hati belaka? Hahaha... macamni dia kata badan dia tak cantik dan takde muslce. Perghhh..pening.


Dia bangun seawal 6 pagi dan menghabiskan 10 biji putih telur SETIAP PAGI sebelum extreme exercise. Pening lagi... jap lagi saya pengsan lah...hahaha...

Kalau saya tu, dah puas hati dah.... hahaha.. tapi tu lah. itu bukan saya, jadi, kalau nak ikutkan badan sekarang ni dan bandingkan dengan Zilinas ni, memang bagai langit dan bumi woiiii... hahahaha...

Dah lah, malas nak cakap banyak, pastikan anda tidak mendapat penyakit bigorexia ni yer.. kalau dapat, tolong pergi jumpa pakar psikologi di mana-mana hospital, mana tau boleh bantu sebab anorexia ke, bigorexia ke,,, semua penyakit psikologi, sakit mental lah...sejenis gila juga lah kira... gituh.. pergi jumpa ok? kalau ada, kot-kot.

Sumber dari DailyMail UK.

Assalamualaikum WBT

p/s: tak sanggup baca habis, *sakit hati.

No comments:

Post a Comment