Nuffnang Ads

Wednesday, October 7, 2015

DOVE Hair Campaign. Jom Mintak Sample!!!

Advertorial
 
Assalamualaikum WBT,

Ini adalah hebahan iklan yang diberikan oleh Nuffnang kepada saya. hehe... banyak jugak iklan yang kena saya iklankan. Now, untuk entry ini, saya iklankan fasal DOVE Hair Campaign.



Apa tu? Now, kita tau apa itu DOVE kan? DOVE adalah sebuah jenama yang memfokuskan kepada wanita dalam penjagaan kesihatan seluruh badan. Mereka ada produk untuk rambut, badan,  muka dan bermacam lagi.

Jadi, ramai-ramai kita pergi ke page DOVE [KLIK SINI] dan kita mintak SAMPLE dari dorang untuk membolehkan mencuba produk dari DOVE ni, okay? 

Saya dah mintak dengan mengisi segala maklumat untuk dihantar. Hehehe, moga dapatlah sampai cepat. Tak sabar nak guna, lepas guna, baru saya update fasal keberkesanannya, okay?

So, cepat-cepat mintak sample dorangggg...

Assalamualaikum WBT

p/s: Tak sabar nak cuba produk niiii...

No comments:

Post a Comment