Nuffnang Ads

Wednesday, October 28, 2015

Kesibukan Kerja Mencari Rezeki.

Assalamualaikum WBT,

Wahhhh... alhamdulillah, semalam saya berniaga, alhamdulillah, dapat jugak lah menampung kehidupan. Gituhhhh...

Now, hidup saya sekarang ni agak sibuk dengan pelbagai perkara. Yup, memang sibuk sebab saya pepagi dah bangun bancuh mixture kuih, then menjahit, then balik memasak, then buat kuih, then menjahit then balik persiapan diri bagai, then memasak, then blogging, then baru tido.

Yes, penat but I think orang lain pun macamtu jugak kot, kan?

Sibuk dari pagi sampai malam.

Ada saya dengar tu sampai ke lewat malam sebab buat kerja yang tak pernah nak habis.

Jadi attendant klinik, senang, boleh lelap mata sambil buat kerja. *pengalaman pagi semalam. Hahaha...lulz.

Assalamualaikum WBT

p/s: Gantuk sudah.

No comments:

Post a Comment