Nuffnang Ads

Tuesday, November 3, 2015

Ika Nabella dipukul pengarah?

Assalamualaikum WBT<

Apa khabar semua?

http://beautifulnara.com/kes-ditumbuk-pengarah-ika-nabella-sudah-buat-laporan-polis/




Tadi saya terkejut betul baca satu artikel hiburan ni, tau tak pelakon muda Ika Nabella, ala, yang pernah berlakon dalam beberapa drama rantaian di stesen tv Malaysia ni, termasuk Rindu Awak 200% tu, lupa? Mesti ingat kan?

Now, tadi baca fasal benda tu jugak lah, then dikatakan dia dipukul oleh pengarah sebab pengarah tak dapat apa yang dia nak. Masalahnya, kau nak apa pengarah oi? Hahaha, ke ko nak Ika Nabella tu? Budak tu nak belakon cari duit kot, nak hidup, ni kau pukul lak muka dia, dia dah la cari duit guna muka dan bakat. Kalau saya tu, dah saman dah, habis kot muka kena tumbuk. *tak la saya tengok tetapi mengikutkan maklumat, pengarah tu pukul muka dia. Perghhh.. kalau gua, gua tumbuk lu balik sampai lembik BRO!


Eh, tak tau la pengarah ni lelaki ke pompuan, rasanya lelaki sebab emosi lebih. Cam pondan. Geli.

Hahaha, kata nak bawak kualiti lakonan ke Hollywood, kalau kualiti pengarahan macam pukul-pukul cam gangster, JANGAN HARAP NAK BAWAK filem ke Hollywood or Cannes. Geli bro gua dengar.

Apa-apa pun, nasihat saya kepada pelakon di Malaysia ni, kalau ada kes macamni lagi, TOLONG jangan biarkan sahaja, terus laporkan kepada Polis dan Seniman. Sebab tu orang suruh daftar diri dengan Seniman, biarlah Seniman ni ala-ala parti Politik ke apa ke, daftar je selagi boleh, kalau artis tu sendiri daftar dan push dorng ni sampai dorang terasa bahanganya, jadi! itu lah kesan kebenaran, jangan risau, you do your part and the Seniman will do theirs. Dan pengarah bongok tu, makan buku lima ar lepas ni... hahaha.. memintak ar takde orang nak amik dia jadi pengarah dah lepas ni, dan tolong offer dia kerja dalam kadang harimau or badan air.

Sekian, 

Assalamualaikum WBT

p/s: berbakat jugak Ika Nabella ni sebenarnya, tengok jugak dia berlakon, jadi bitch, menjadi bro. 

No comments:

Post a Comment