Nuffnang Ads

Saturday, November 7, 2015

Laptop Rosak!!! huwa...

Assalamualaikum WBT,

Huwaaa... laptop lama saya yang saya gunakan masa masuk U dulu, ROSAK!!!! haaaa.. tak tau camne nak buat.

Nanti nak bawak kedai sebab dalam tu banyak gila memori lama-lama kawan-kawan.

Sedih betul, ni rasa macam nak tidur je then fokus kepada tidur je. hahaha.. biar lantak, esok lusa baru kumpul tenaga untuk bersedih dengan laptop tu... menyampah nau.

Dia macam, caj tak masuk tau. Saya tak tau nak buat macamane. Okay, laptop tu dibeli masa tahun 2009 kalau tak silap saya, then now adalah 2015, baru 6 tahun kot.. hmmm..; lama gak tu... tapi takkan la boleh rosak terus camtu... taknak!!!

Nak baiki lah... tak tau berapa ratus pulak...adoi..  pening jap..

dah la... daripada pening-pening ni... biar saya cuba tidur.

Assalamualaikum WBT

p/s: adoi..pening...pening sungguh ni... camne nak berbloging ni...adoi...

2 comments:

  1. DIA NAK MINTAK BARU TU..MAYBE BLEH REPAIR JUGAK..

    ReplyDelete
  2. cuba cek adapter tu maybe tu yang problem.
    kalau rosak gak, hard disk dari dalam laptop tu boleh dikeluarkan, lepas tu boleh transfer data ke pc lain ke, laptop member ke untuk sementara. :)

    ReplyDelete