Nuffnang Ads

Monday, November 9, 2015

Old Town White Coffee - Raub!!!

Assalamualaikum WBT,

Siapa suka makan kat satu restaurant ni??

Old Town White Coffee?



Siapa suka? Saya suka makan mee hoon goreng dia!! Terangkat sedappp... hahahaha... ada kan mee hoon goreng? 

Kat tempat saya Raub ni, ada satu Old Town White Coffee baru buka, ramai yang was-was dengan resepi mereka gunakan. Pada saya, hey, rokok pun haram, but still ramai hisap. Ke sebab rokok tu asap je, ke camne? hahaha.. saya nak touch isu vape lah... sebab lebih kurang but I see vape tu cam sihat sikit lah... hahahha...


Tapi, bila Old Town White Coffee ni dah ada sijil Halal dari JAKIM, so! apa yang korang nak lagi? Ha? Please lah... stop tutup periuk nasi orang, dosa tau! Now, kepada Old Town White Coffee RAUB, invite la I untuk lunch or makan kat sana eh... hahaha.. see you there! Muah ciked...



Banyak tau resepi menarik di Old Town White Coffee ni, jangan korang tak tau pulak... sedap-sedap lak tu...nanti bila saya dapat invitation ke Old Town White Coffee, saya post gambar ehhh... 

Assalamualaikum WBT

p/s: Tak tipu...sedap2!!!

2 comments:

  1. haha ada lagi ke isu was-was pasal old town white coffee ni? =_='

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adaaaaa!! hahaha... masih adaaaa...hahaha

      Delete